Danes je 26.12.2024
Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Zaključevanje prodaje

7.6.2018, , Vir: Verlag Dashöfer, Dolžina video posnetka: 00:17:44

Poglavja

Eden izmed najpomembnejših aspektov prodaje je naravnanost prodajalca do prodaje - ali prodaja zato, da posel tudi zaključi ali pa prodaja samo zato, da se v procesu prodaje pogovarja s strankami. 

V video seminarju lahko vsi tisti, ki si želite posel vedno uspešno zaključiti, spoznate osnovne napotke za uspešno zaključevanje prodaje: kako izgleda tipičen prodajni proces; kaj in kakšni so nakupni signali, s katerimi potencialni kupci izkazujejo zanimanje za nakup in ki vas lahko pripeljejo do končnega cilja, sklenitve posla; kako pri stranki preveriti interes za sklenitev posla;  ter kaj so značilnosti slabega zaključevanja poslov.

 

Kazalo vsebine:

  • Osnovni napotki za uspešno zaključevanje
  • Prodajni proces
  • Nakupni signali
  • ABC vprašanja
  • 10 razlogov za slabo zaključevanje poslov
  • Test

Predavatelj

mag. Primož Hvala

mag. Primož Hvala

Svetovalec za Human & Sales Consulting, je član upravnega odbora DMS, avtor več kot 60 izobraževalnih dogodkov, predsednik programskega sveta prodajne konference Sales Summit in član programskega sveta Slovenske marketinške konference. Njegovo področje so analiza prodaje, vodenje prodajnih ekip, dvig sposobnosti managerjev in prodajalcev ... Zelo verjame v vodilo "Prodaja je odvisna od ljudi. Več dobimo z njimi, boljši bo prodajni rezultat."

ZAKLJPROD.pdf 0.56 MB