Danes je 26.12.2024
Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Tveganja na tujih trgih

7.5.2019, , Vir: Verlag Dashöfer, Dolžina video posnetka: 00:45:10

Poglavja

Tveganj, ki jim je podjetje izpostavljeno pri prodaji blaga in storitev, je veliko, še več pa v primeru, da se podjetje odloči za širitev na tuje trge. Tveganja v mednarodnem poslovanju lahko v grobem razdelimo v dve skupini: nekomercialna tveganja, na katera podjetje samo nima vpliva (gre za politično in ekonomsko ozadje države, v kateri podjetje posluje, kulturne razlike, stopnjo vojaške ogroženosti države, itd.), ter poslovna oziroma komercialna tveganja, katerim se bo predavateljica v pričujočem video seminarju bolj posvetila, saj so odvisna od tega, kako samo podjetje postopa na trgu.

 

Kazalo vsebine:

  • Uvod v tematiko
  • Kaj so tveganja in vrste tveganj
  • Deželno tveganje
    • Rating držav
  • Kreditno tveganje (1. del)
    • Kategorije bonitetnih ocen
  • Povzetek nekomercialnih tveganj
  • Poslovno - komercialno tveganje
    • Pravilna izbira poslovnih partnerjev in zmanjševanje tveganja
    • Bonitetne hiše
    • Riziko: Prevzem blaga
  • Plačilno tveganje
    • Kreditne zavarovalnice
    • Bančna garancija
    • Storitvena bančna garancija
    • Predplačilo - avans
    • Faktoring
    • Forfetiranje
  • Valutno in tečajno tveganje
    • Forward pogodba
  • Kreditno tveganje (2. del)

 

Predavateljica:

Ivanka Šenk Ileršič, mag. ekonomskih znanosti s področja mednarodnega marketinga, ima dolgoletne izkušnje na vodstvenih in vodilnih mestih na področju internacionalizacije podjetij ter trženju in prodaji njihovih izdelkov na tujih trgih. V podjetjih, kjer je bila zaposlena, je zgradila in organizirala celotno prodajno mrežo na trgih Avstrije, Nemčije, Švice in Italije. Njena velika prednost je znanje tujih jezikov, brez katerega bi bilo delo na tujih trgih praktično nemogoče. V zadnjih 5 letih je sodelovala z različnimi slovenskimi podjetji na področju svetovanja pri vstopanju na tuje trge, iskanju novih poslovnih partnerjev (kupcev), raziskavi trga, operativni izvedbi (formalno-pravni del) izvoznega poslovanja (naročanje, pogodbe, sejmi, reklamacijski postopek itd.). Je višješolska predavateljica za predmete Mednarodno poslovanje, Trženje in Prodaja ter avtorica učbenikov s tega področja. Pred kratkim je izdala tudi obsežno knjigo - priročnik Mednarodno poslovanje.