Video seminar obravnava tako priprave kot pogoje za nastop podjetja na tujih trgih. Predavateljica Ivanka Šenk-Ileršič, ki ima dolgoletne in bogate izkušnje s tega področja, se poveča trem sklopom, in sicer presoji lastnega poslovnega potenciala, makrookolju tujih trgov in raziskavi tujih okolij ter na koncu še segmentaciji – postopku izbire tujih trgov.
V prvem sklopu pojasnjuje, zakaj se podjetje poda na tuje trge, kakšne so notranje in zunanje ovire internacionalizacije ter kako presoditi lastni izvozni potencial. Opiše tudi motive podjetja za izvoz ter se ustavi tudi pri kriterijih in oceni sposobnosti podjetja. Prav tako se predavateljica ustavi tudi pri določenih pogojih za izvoz, ki jih mora podjetje izpolnjevati, če želi, da je pri tem uspešno.
V drugem sklopu je pozornost namenjena raziskavi okolij tujih trgov in vrstam tujih okolij, pa tudi pomenu raziskave makrookolja, medtem ko je v tretjem sklopu v ospredju segmentacija. Izpostavljeno je, kako izbrati pravi trg, kaj je segmentacija trgov, kakšna naj bodo merila segmentacije, pojasnjena pa je tudi mikrosegmentacija.
Kazalo vsebine:
- Presoja lastnega poslovnega potenciala
- Zakaj na tuje trge
- Ovire internacionalizacije
- Konkurenčnost podjetij in faze vstopanja na tuje trge
- Lastni poslovni potencial
- Motivi za izvoz in poslovni dejavniki
- Kriteriji sposobnosti podjetja
- Nujni predpogoji za vstop na tuji trg
- Pogoji za izvoz v podjetju
- Makrookolje tujih trgov in raziskava tujih okolij
- Segmentacija – postopek izbire tujih trgov in oblikovanje "portfelja ciljnih trgov"
Oglejte si še naslednje video seminarje:
Poslovanje s Hrvaško, Bosno in Srbijo
Napoteni delavci v tujino, slovenska zakonodaja: Avstrija in Nemčija
Vodenje prodajnega sestanka
Predavatelj:
Ivanka Šenk Ileršič, mag. ekonomskih znanosti s področja mednarodnega marketinga, ima dolgoletne izkušnje na vodstvenih in vodilnih mestih na področju internacionalizacije podjetij ter trženju in prodaji njihovih izdelkov na tujih trgih. V podjetjih, kjer je bila zaposlena, je zgradila in organizirala celotno prodajno mrežo na trgih Avstrije, Nemčije, Švice in Italije. Njena velika prednost je znanje tujih jezikov, brez katerega bi bilo delo na tujih trgih praktično nemogoče. V zadnjih 5 letih je sodelovala z različnimi slovenskimi podjetji na področju svetovanja pri vstopanju na tuje trge, iskanju novih poslovnih partnerjev (kupcev), raziskavi trga, operativni izvedbi (formalno-pravni del) izvoznega poslovanja (naročanje, pogodbe, sejmi, reklamacijski postopek itd.). Je višješolska predavateljica za predmete Mednarodno poslovanje, Trženje in Prodaja ter avtorica učbenikov s tega področja. Pred kratkim je izdala tudi obsežno knjigo - priročnik Mednarodno poslovanje.