S poslovno pisno komunikacijo se srečujemo vsak dan. Poslovna pisna komunikacija je ogledalo podjetja, zato je pomembno, da poznamo osnovne zakonitosti in se izogibamo napakam.
V video seminarju Mateja Dimnik predstavlja poslovna besedila, nato pa se poveča poslovnemu dopisu: od sestavnih delov poslovnega dopisa do tega, kako pravilno nagovoriti naslovnika, naslavljati osebe, kako se podpisati in kakšna naj bo oblikovna podoba. Pri tem opozarja na to, katerim napakam se moramo izogniti in izpostavlja pravilne zapise datuma ter nekatere neustrezne besedne zveze, ki v poslovni dopis ne sodijo.
V nadaljevanju video seminarja je predstavljena še pisna komunikacija prek elektronske pošte, navodila kako pisati zapisnik , video seminar pa se v zaključnem delu posveti še vabilom, voščilnicam in čestitkam.
Kazalo vsebine:
- Splošno o poslovnih besedilih
- Značilnosti poslovnih besedil
- Poslovni dopis
- Vsebina - kaj pišemo?
- Pogoste neustrezne besedne zveze
- Elektronsko sporočilo
- Zapisnik
- Vabilo, voščilnica, čestitka
Oglejte si še naslednje video seminarje:
Uspešno upravljanje pritožb
Učinkovita orodja za izterjavo dolgov
Pravilnik o odgovornosti delavcev za kršitve obveznosti iz delovnega razmerja
Predavatelj:
Mateja Dimnik je diplomirala na ljubljanski filozofski fakulteti kot profesorica slovenskega jezika in primerjalne književnosti. Že več kot 20 let se ukvarja s komuniciranjem in sodeluje z različnimi podjetji, ki jim pomaga pri načrtovanju in snovanju različnih komunikacijskih aktivnosti, pri snovanju in poimenovanju blagovnih znamk ter podjetij, strateški zasnovi in izvedbi celostnih podob, pri direktnem marketingu, promocijskih akcijah, snovanju spletnih strani, pripravi besedil ...