Danes je 26.12.2024
Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Odgovori na ugovore strank

27.3.2018, , Vir: Verlag Dashöfer, Dolžina video posnetka: 00:13:20

Poglavja

Pri prodaji se vedno srečujemo z ugovori naših strank, a moramo biti nanje pripravljeni in jim predstaviti protiargumente oziroma odgovore nanje.

Predavatelj Primož Hvala v video seminarju prav zato predstavlja nasvete in primere odgovorov za različne ugovore vaših potencialnih strank. Uvodoma predavatelj pojasni, zakaj kupci ne želijo kupiti od nas in kaj ne z njihove strani lahko dejansko pomeni. Poudari tudi, da ima prodajalec zelo malo časa, da odgovori na ugovor strank, zato poda pet koristnih nasvetov.

Prvi nasvet se nanaša na ugovor strank, da ne bodo kupile oziroma naročile, drugi nasvet vam podaja odgovore to, kako ravnati z izgovori, tretji nasvet pa vas seznanja z najpogostejšimi ugovori in posledično vašimi odgovori nanje.

Četrti nasvet vam svetuje, kako dati protiargument, ko vam stranka pove, da ste predragi, medtem ko se peti nasvet nanaša na ugovarjanje stranke, da je vaša storitev ali izdelek predraga in si slednjega ne more privoščiti.

 

Kazalo vsebine:

  • Zakaj kupci ne kupijo?
  • Prvi nasvet
  • Drugi nasvet
  • Tretji nasvet
  • Četrti nasvet
  • Peti nasvet

 

Predavatelj:

mag. Primož Hvala, svetovalec za Human & Sales Consulting, je član upravnega odbora DMS, avtor več kot 60 izobraževalnih dogodkov, predsednik programskega sveta prodajne konference Sales Summit in član programskega sveta Slovenske marketinške konference. Njegovo področje so analiza prodaje, vodenje prodajnih ekip, dvig sposobnosti managerjev in prodajalcev ... Zelo verjame v vodilo "Prodaja je odvisna od ljudi. Več dobimo z njimi, boljši bo prodajni rezultat."