Pravilna in uspešna komunikacija s strankami je izjemnega pomena za vsako podjetje. Peter Gominšek v video seminarju predstavlja, na kaj moramo biti pozorni pri komuniciranju s strankami.
V uvodu predavatelj predstavi, kako se naj predstavimo v javnosti ter izpostavi pomembnost prvega stika, nato pa obravnava neverbalno oziroma nebesedno komunikacijo. Sledi besedna komunikacija ter lasten odnos do strank – med drugim predavatelj pojasnjuje, kako naj rešujemo problem s stranko in se odzovemo na težavne stranke.
Video seminar predavatelj zaključi s sklopom o telefonski komunikaciji ter izpostavi, kaj je pomembno ter na kaj morate biti pozorni, ko se po telefonu pogovarjate z vašimi strankami.
Kazalo vsebine:
- Predstavitev v javnosti
- Neverbalna – nebesedna komunikacija
- Besedna komunikacija
- Moj odnos do strank
- Telefonsko komuniciranje
Oglejte si še naslednje video seminarje
Ne opecite se pri sklepanju pogodb
Timsko delo v podjetju
Uspešno upravljanje pritožb
Predavatelj:
Peter Gominšek ima pridobljen mednarodni certifikat Master of Business Communication ter Master - Coach po standardih International NLP Trainer association (INLPT). Zaključil je izobraževanje za mediatorja pri Društvu mediatorjev Slovenije in se na Andragoškem centru Slovenije usposabljal v programu Sodobne metode učne komuniakcije, tehnike učenja, svetovanja in osebnostne rasti z NLP-jem. Redno izvaja seminarje, samostojne motivacijske delavnice, delavnice prve zaposlitve ter individualne oblike svetovanja in coachinga.