Danes je 22.11.2024
Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Komuniciranje na delovnem mestu in med oddelki

28.8.2019, , Vir: Verlag Dashöfer, Dolžina video posnetka: 00:51:42

Poglavja

Ker je komunikacija na delovnem mestu z ostalimi zaposlenimi ter tudi komunikacija med oddelki v podjetju zelo pomembna, vam Polona Zupančič predstavlja, kako naj poteka in kako reševati morebitne težave.

Predavateljica uvodoma pojasni, kaj pomeni, da smo vsi na isti ladji in kaj povečuje kreativna organizacijska klima v podjetju. Opiše tudi tako imenovane trde orehe komunikacije, denimo kako se odzvati na "težavno" vedenje drugih, nato pa izpostavi SDI (Strength Deployment Inventory) orodja in njihovo uporabo.

Video seminar se nadaljuje z obravnavo zavedanja odnosov in načela zavedanja odnosov, nato pa predavateljica spregovori o želenem načinu vzpostavljanja odnosov (VRS) in sistemu vrednot, ki nas motivirajo (MVS). Posebej izpostavi sedem področij MVS, pa tudi vrednote in vrline MVS.

V zadnjem delu predavateljica izpostavi in pojasni še komunikacijske veščine in spretnosti, torej kakšno naj bo konstruktivno sporočanje, kakšno povratno informacijo naj damo, katera so pravila podajanja kritike, sporočanje neprijetne novice, motivacijska pohvala ter tudi, kakšna naj bo strategija osebnih sprememb.

 

Kazalo vsebine:

  • Vsi smo na isti ladji
  • Kreativna organizacijska klima
  • Trdi orehi komunikacije
  • SDI orodja
  • Zavedanje odnosov in načelo zavedanja odnosov
  • Motivacija, namen in vedenje
  • Želeni način vzpostavljanja odnosov (VRS) in Sistem vrednot, ki nas motivirajo (MVS)
  • Vedenje in motivacija
  • Sedem področij MVS
  • Moj MVS – vrednote in vrline
  • Komunikacijske veščine in spretnosti

 

Predavatelj:

Polona Zupančič, uni. dipl. ekon., ima kot predavateljica bogate izkušnje v odnosih s strankami iz svoje komercialne prakse v slovenskem in mednarodnem okolju. Je direktorica podjetja Sedi.5 d.o.o.in že 10 let vodi komunikacijske delavnice s področja odnosov s strankami (prodajni in nabavni razgovori, pogajanja, bonton, reševanje pritožb in izterjava dolgov, pridobivanje novih kupcev...) in medsebojnimi odnosi v podjetju (vodstvena komunikacija za motiviranje sodelavcev, timsko delo, reševanje konfliktov...). Je tudi habilitirana predavateljica na višji strokovni šoli, ukvarja pa se tudi z mediacijo pri reševanju sporov ter moderiranjem pri reševanju problemov z iskanjem kreativnih idej.