Danes je 21.11.2024
Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Kako do učinkovitega prodajnega plana: analiza okolja

5.6.2013, , Vir: Verlag Dashöfer, Dolžina video posnetka: 00:26:43

Poglavja

Ste se kdaj spraševali, kako izdelati učinkovit prodajni plan? Stranke in potrošniki se namreč vedno znova spreminjajo, zato se jim moramo prilagajati. Čeprav so prodajalci raje na terenu, je prodajni plan izjemno pomemben.  Pomembno je imeti učinkovit prodajni plan: analizirati moramo okolje, sprejeti strateške odločitve in zasnovati plan. Prvi del videoseminarja se osredotoča na vaše okolje in daje določene vpoglede v to, kako se odločajo vaši potrošniki. Predavatelj analizira tako potrošnike in stranke kot tudi konkurenco.

Drugi del seminarja govori o strategijah prodaje, iskanju novih segmentov in izpostavlja ter opisuje ključna vprašanja: komu bomo prodajali, kaj bomo prodajali in kako bomo prodajali.

Drugi del video seminarja z naslovom Kako do učinkovitega prodajnega plana: strategija prodaje si oglejte tukaj.

Kazalo vsebine:

  • Kaj vse vključuje analiza okolja
  • Kako se odločajo vaši potrošniki
  • Potrošniki lahko kupujejo drugače
  • Kaj potrošniki resnično kupujejo
  • Analiza potrošnikov
  • Analiza strank
  • Konkurenčna realnost se spreminja
  • Analiza konkurence

 

 

Predavatelj:

mag. Primož Hvala, svetovalec za Human & Sales Consulting, je član upravnega odbora DMS, avtor več kot 60 izobraževalnih dogodkov, predsednik programskega sveta prodajne konference Sales Summit in član programskega sveta Slovenske marketinške konference. Njegovo področje so analiza prodaje, vodenje prodajnih ekip, dvig sposobnosti managerjev in prodajalcev ... Zelo verjame v vodilo "Prodaja je odvisna od ljudi. Več dobimo z njimi, boljši bo prodajni rezultat."

 

KDUPPAO.pdf 1.7 MB