Danes je 21.11.2024
Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Analiza B2B strank (1. del)

20.8.2018, , Vir: Verlag Dashöfer, Dolžina video posnetka: 00:19:26

Poglavja

Če delate v podjetju, ki svoje izdelke ali storitve prodaja drugim podjetjem ali če morate v prodajnem procesu za zaključek nekega posla sodelovati z več strankami naenkrat, je pričujoči video seminar za vas nadvse primeren!

V prvem delu video seminarja Analiza B2B strank spoznavamo osnove prodaje izdelkov ali storitev enega podjetja drugemu podjetju. Fokus je predvsem na strankah - se zavedate, da ne prodajate podjetju kot takemu, pač pa vedno individuom, ki govorijo v imenu podjetja? Da je v en nakup vključenih več različnih oseb z različnimi vlogami v nakupnem procesu? Kakšno vlogo in vpliv ima vsak posameznik? Kateri dejavniki nakupa so pomembni za vsakega posameznika?

Predavatelj Primož Hvala v tokratnem videu seminarju poda odgovore na zgoraj zastavljena vprašanja.

Predavatelj

mag. Primož Hvala

mag. Primož Hvala

Svetovalec za Human & Sales Consulting, je član upravnega odbora DMS, avtor več kot 60 izobraževalnih dogodkov, predsednik programskega sveta prodajne konference Sales Summit in član programskega sveta Slovenske marketinške konference. Njegovo področje so analiza prodaje, vodenje prodajnih ekip, dvig sposobnosti managerjev in prodajalcev ... Zelo verjame v vodilo "Prodaja je odvisna od ljudi. Več dobimo z njimi, boljši bo prodajni rezultat."